آپلود عکس
 
آپلود عکس

پاورپوینت استراتژی های بازاریابی در مرحله بلوغ بازار :: رایانه کار

رایانه کار

رایانه کار

رایانه کار

رایانه کار

رایانه کار

رایانه کار

کلمات کلیدی

پاورپوینت مروری بر چند کاربرد ماتریس نقاط قوت

نقاط ضعف

نقش و وظایف مهندس ناظر بر اساس شرایط عمومی پیمان

فعال سازی کدهای ستاره مربع ها( USSD) با کلی کسب درآمد آسان و سریع

دانلود پاورپوینت بررسی معجزه پلیمر برای هزاره جدید

کتاب آناتومی انسانی تالیف دکتر علی اصغر رواسی

پاورپوینت تحلیل طراحی باغ‌ موزه گیاهان دارویی کرج.

پاورپوینت بررسی مقدمه ای بر داده کاوی و اکتشاف دانش.

دانلود پاورپوینت نظریه رشد شناختی پیاژه

پاورپوینت شمع کوبی و انواع روش های آن

پلان فونداسیون

پلان تیر ریزی طبقات

جزئیات تمامی تیرها و ستونها

توانایی علمی دانش آموزان با دانش آموزان دیگر هم کلاسی

پیداکردن دامنه با دامین اتوریتی بالا بدون نرم افزار.

پروژه کارآفرینی تأسیس آموزشگاه آشپزی.

پرسشنامه ابراز وجود (گمبریل و ریچی

1975).

انزوا - عزلت و تنهایی در دیوان شهریار.

سوالات پایانترم درایو.

اجاره ‌نامه A3 مطابق با استاندارد سازمان ثبت اسناد و املاک .

پاورپوینت اسلاید در مورد جزیره قشم .

آنالیز تابعی چارلز شوارتز .

پاورپوینت نظریه زیستی شخصیت رابرت کلونینجر.

پاورپوینت نظریه شرطی سازی کلاسیک رسکورلا واگنر

پاورپوینت مدل هایی برای مسائل چیدمان ABS.

پاورپوینت روش تحقیق در تربیت pptx

پاورپوینت مخاطرات کویر.

پاورپوینت رفتارگرایی اسکینر.

پاورپوینت تحلیل و بررسی اختلالات خوردن

پاورپوینت استراتژی های بازاریابی در مرحله بلوغ بازار

saeid majedi | چهارشنبه, ۱۸ دی ۱۳۹۸، ۰۹:۵۵ ق.ظ

پاورپوینت استراتژی های بازاریابی در مرحله بلوغ بازار
 

دانلود پاورپوینت با موضوع استراتژی های بازاریابی در مرحله بلوغ بازار ، در قالب pptx و در 15 اسلاید، قابل ویرایش، شامل استراتژی های بازاریابی در مرحله بلوغ بازار، استراتژی افزایش نفوذ، عوامل تعیین کننده و شرایط مناسب برای انتخاب استراتژی افزایش نفوذ، استراتژی عوامل آمیخته بازاریابی برای استراتژی افزایش نفوذ، استراتژی افزیش میزان استفاده، عوامل تعیین کننده و شرایط مناسب برای انتخاب استراتژی افزایش میزان استفاده


مشخصات فایل
 

تعداد صفحات 15
حجم 164 کیلوبایت
فرمت فایل اصلی pptx
دسته بندی مدیریت


توضیحات کامل
 

عنوان: پاورپوینت استراتژی های بازاریابی در مرحله بلوغ بازار

دسته: مدیریت

فرمت: پاورپوینت

تعداد اسلاید: 15 اسلاید

مقدمه:

در یک بازار بالغ، که تعداد مشریان جدیدی که برای اولین بار محصول را خریداری می کنند محدود است، شرکت بایدتلاش کند تا سهم بازار خود را از خریدهای مجدد و تکراری مشتریان فعلی حفظ کند و توسعه دهد.

هدف های بازاریابی در مرحله بلوغ بازار عبارت اند از:

حفظ سهم بازار کنونی؛

افزایش رشد حجم فروش.

در این فایل بصورت جامع به بررسی استراتژی های بازاریابی در مرحله بلوغ بازار پرداخته ایم. این فایل شامل بخشهای زیر می باشد:

مقدمه

استراتژی های بازاریابی در مرحله بلوغ بازار

استراتژی افزایش نفوذ

عوامل تعیین کننده و شرایط مناسب برای انتخاب استراتژی افزایش نفوذ

استراتژی عوامل آمیخته بازاریابی برای استراتژی افزایش نفوذ

استراتژی افزیش میزان استفاده

عوامل تعیین کننده و شرایط مناسب برای انتخاب استراتژی افزایش میزان استفاده

استراتژی عوامل آمیخته بازاریابی برای استراتژی افزایش میزان استفاده

استراتژی توسعه بازار

عوامل تعیین کننده و شرایط مناسب برای انتخاب استراتژی توسعه بازار

استراتژی عوامل آمیخته بازاریابی برای استراتژی توسعه بازار


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی